شهردار شهرکرد گفت: در قالب ۵۰ میلیارد تومان زمین واگذار شده به شهرداری ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرک منظریه اجرا می‌شود. 
کد خبر: ۱۴۴۳۸۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان با اشاره به اقدامات انجام شده مدیریت شهری در منظریه، گفت: در راستای واگذاری این شهرک به مدیریت شهری در فاز اول ۵۰ میلیارد تومان زمین در اختیار شهرداری قرار داده شد‌. 

 

شهردار شهرکرد افزود: همان گونه که ساختمان‌سازی انجام می‌شود باید سایر سرانه‌ها در این محلات دیده شود که متاسفانه از گذشته برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا انجام نشده است. 

 

واحدیان ادامه داد: در راستای اجرای عملیات زیرسازی از ادوات و ماشین‌آلات شهرداری استفاده شده است و مشکلات محلات این شهرک رفع شد. 

 

وی از تعریف ۱۱ پروژه در قالب ۵۰ میلیارد تومان زمین در منظریه خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی، زیرسازی، آسفالت، پیاده‌روسازی در محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ پیش‌بینی شده که پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آغاز می‌شود‌. 

 

شهردار شهرکرد با بیان اینکه طرح هدایت آب‌های سطحی در منظریه نیز پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح در احداث جوی و جداول نیز موثر است. 

 

احداث و توسعه فضای سبز نیاز به تامین آب دارد

 

وی با بیان اینکه احداث و توسعه فضای سبز نیاز به تامین آب دارد، خاطر‌نشان کرد: در راستای آب‌رسانی به فضای سبز محلات منظریه مخزن ۵ هزار مترمکعبی در تپه درازگوش با ۴ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است اما لوله‌کشی شبکه آب‌رسانی نیاز به تامین اعتبار دارد‌. 

 

واحدیان با اشاره به اختصاص ناوگان حمل‌ و نقل عمومی به محلات منظریه، گفت: طی ۲ سال گذشته ۷۰ درصد ناوگان شهرکرد خصوصی و ۳۰ درصد ملکی بود که با خرید ۳۹ دستگاه اتوبوس در حال حاضر ۶۰ درصد ناوگان ملکی و ۴۰ درصد خصوصی است.

 

وی افزود: استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از ۳۰ درصد است که می‌طلبد شهروندان جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا از ناوگان عمومی استفاده کنند و از ظرفیت موجود بهره‌وری کامل انجام شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها